Sthlm!

Var i Stockholm igår och fixade det sista på visumet, riktigt härligt att det börjar bli klart.. så jobbigt.. o nervös var jag, de är sjukt noga med allt. Men det kan man ju också förstå, det är ju usa vi pratar om..

Idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag lämnar kära Skåneland o Sverige. Ske bli spännande och börjar bli lite smått nervös. Men det ska bli riktigt kul även om jag kommer sakna alla här hemma, för det kommer jag verkligen. :P Mina älsakde älsakde vänner o familj. Älskar er mest av allt !!!!

Jag och Linda hade iaf en väldigt trevligt dag uppe i huvudstaden. Efter att jag fixat visumet på Amerikanska Ambassaden (riktigt skönt när det var över) så gick vi runder på stan och kollade i alla möljiga affärer och allt från slottet till ja allt.. Ont i fötterna och trötta det var vi när det begavs sig åter till Arlanda med buss.. Annars så har vi bara gått o bra har vi hittat.. Riktigt duktigt av oss..  :P

Ha de gött.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0