Wiihhhh

Nu är det bestämmt, jag ska åka. Men vet inte riktigt när, antingen i slutet av oktober eller i början av november. Ska bli kul men shit vad jag kommer sakna alla.. Hur ska jag klara att vara utan alla mina underbara vänner ett helt år. Helt sjukt vad jag kommer sakna dem. O så klart familjen.. Lilla anna du kommer att överleva, var inte så ledsen..

Familjen jag ska vara i är en amerikansk bestående av mamma Jennie och pappa, namnlös.. Sedan har de två små killar på 3 och 6 år. Hört mycket om dem redan o det verkar vara en underbar familj, så det kommer nog bli bra.

Så nu ska jag passa på att umgås så mycket som möjligt med vännerna o en tripp till sthlm blir det oxå :P Måste ju fixa visum..

Nu ska jag äta :)
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0