Förbannad

Just nu ligger jag hemma i sängen, är så irriterad. Jag skulle egentligen ut o äta ikväll o frågade jennie om bilen o allt o det var okej. Men såklart så får dom ockås för sig att åka ut o äta, okej tänkte jag det tar väl inte så långt tid. Men klockan är snart halv 8 o de har varit iväg i 1.5 timme, så jävla dålig stil. Hon visste att jag ville iväg, o hade bestämt att vi skulle ut o äta, men nej då, det skiter dom i. Dom där jävla pojkaran o deras vilja är så vilktig. Det är verkligen dom som styr o ställer i familjen. Sen skulle dom tvunget köpa glass med, trots att dom har det hemma..

Jag hatar att inte ha en egen bil... fy fan...

Sen ska jag o josse baka tårta, jordgubbstårta..

NU kom dom, äntligen. men är inte hungrig längre..


Idioter....

Sen är jag så trött på james, han är så jobbig. bara bölat o skriker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0