Fruktsallad :P

Sitter just nu o äter en väldigt god fruktsallad med banan, jordgubbar, blåbär, vindruver o päron. Mmm.. Är så glad att vi har så mkt frukt här hemma, annars skulle inte ja klara mig. Jordgubbarna är så goda. :)
Innan i morse efter pojkarna åkt iväg till skolan så stack ja till gymet o träna en timme, springer för de mesta på löpbandet o på en löpbana som de har utanför gymet. De e skönt, märker att konditionen blir bättre o bättre. Behövs om ja nu ska börja spela fotboll här, om jag hittar en klubb, vilket jag hoppas.

Har en helt underbar dag idag, jobbar inte alls mycket. Hade ett pass imorse med frukost o så sen börjar jag inte förrän vid 4-tiden. Vet inte riktigt vad jag ska göra, kommer inte ha någon bil i eftermiddag men tror jag ska städa lite, sen finns det alltid något på tv, hur många kanaler som helst all välja mellan. Ska även ta hnad om pojkarna efter middagen, Jennie ska träna o sean jobbar. Men kvällarna med dem brukar vara lugna, de går o lägger sig redan vid 8-tiden.

Kommer på mig själv att jag slutat skriva klockan som hemma, tex  kl. 20.00 eller 16.00. Här använder de ju sig inte av de, utan de blir pm o am. Jobbigt i början tyckte jag men nu känns det helt naturligt.

Då var det goda slut o detta var allt för mig för denna gången. Nu ska jag ta o städa, så slipper jag de sen.

Ikväll blir det semlor, de e ju fettisdagen idag!!

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0