Jag hatar snö!

Då har det snöat här igen. Det är helt otroligt. Verkligen snöat hela dagen. Jag blir galen, så trött på skitet.

Igår kväll var jag ute o åt med josefin på Portillian, jättetrevligt. sen stack vi en liten runda till Old navy o hem till henne sen. Vi pratar lite om att resa till San Fransisco nu i vår o kankse någon roadtrip med bilen. Hade varit underbart. Bara komma bort o tänka på annat än dem här ungarna.

James hade playdate idag, Billy var här. Så jag hade bara William eller var inte så mkt med honom för han var så tråkig ville inte göra något. Vill ju helst va med dem stora killarna, vilket han oftast inte får. Så jag gjorde inte mkt, hade en väldigt seg eftermiddag. Sean var ju hemma, som vanligt sov hela förmiddagen o kunde inte få för sig att ta hand om william, nej det ska ju jag göra.. Han sa iaf tack till mig innan han stack till jobbet, dåligt samvete eller nått, jag vet inte. haha.... Han är ledig hela dagen imorron, får se vad han gör. Gissar iaf på att han kommer sova till typ 11. Vill bara att dem ska bli klara med det fär jävla golvet så de får bort allt mög i vardagsrummet. Hittils har det iaf tagit mer än 3 månader, började precis innan jag kom med att riva ut heltäckningmattorna o la golvet i julas.. men nej då det sla förbli så..

Sen kan jag bli så irriterad på deras mat här. Imorse till frukost var det enda killarna åt frukt, ett halvt äpple. Det tyckte jennie var okej, så länge det är frukt så, sa hon. Jo visst, frukost är det målet som är viktigast under dagen, men det verkar inte hon veta. De har verkligen inga kunskaper om mat, vad som är bra o dåligt. Det bara ges en massa skräp. Igår när jag kom hem hade de bakat kaka, alla hjärtansdag kaka som de typ hade ätit halva från redan.

Jag tror att wiliam kommer bli tjock när han blir äldre, har redan lite drag till det. Kollat man på hans mage o haka så kan det nog bli lite av det. Han kommer nog bli som sean, han är redan så lik honom. James kommer bli som jennie, en kille med massa energi. Tror ockås han kommer bli duktig inom någon bollsport, han har talang, är väldigt snabb o smidig också.

Nu ikväll ska det ätas spegetti med köttfärssås,mmm... Fullkornspasta har faktist jennie köpt. Nej jag har inte sagt något. det var hennes insiativ. Gott, det har jag inte ätit sen jag lämnade sverige, fullkorn alltså. Är verkligen inte lika nyttig längre, fattar inte att det bara kan vända sådär.. Men tur är kanske de.. Blivit helt kakgalen, killarna har smittat mig. Måste skärpa mig men det är inte så lätt i detta landet.

Att äta ute har jag ockås blivit helt galen i. Tycker om det o de e trevligt. Undrar hur det kommer bli när jag kommer hem, vilken omställning. Men det är inte bara de som komer bli stor omställning. Det är verkligen mycket, kommer bli jobbigt. Men de behöver jag inte tänka på nu, än är det lång tid kvar. Jag fasar faktikst redan för den dagen då jag måste lämna allt, även om det ska bli kul att komma hem så kommer jag sakna detta livet här borta. Jag trivs så bra o har verkligen kommit in i det.

Nu ska jag väl gå o hitta på något, vet faktikst inte riktigt vad. Ska iaf inte träna, det gjorde jag imorse. SKönt. Sprang 30 minuter på löpbandet rätt snabbt ockås. :P

image7


Snart alla hjärtans dag. Här är dem helt galna. Anna i en affär inne i Chicago!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0