Jävla ungar...

Dem kan göra mig galen, ibland är dem helt underbara vissa stunder helt tvärtom. Dåliga på att lyssna o uppföra sig. Hur de beter sig vid matbordet kan göra mig galen, förstår inte hur föräldrarna tillåter från första början. Är det så svårt att lära dem att när man äter äter man o sitter still på sin rumpa, inte ligger ner, grisar eller går runder. Detta gör mig galen, men vad kan jag göra, det är ju inte mina ungar o jag ska ju inte uppfostra dem. Det är bara de att det är så svårt eftersom jag inte är van vid sånt, det känns så fel. Vill att dem ska sitta upp o bete sig som vanligt folk. Men nejdå det går inte in i deras skalla som mkt annat inte heller gör. Lyssna är något de har så svårt med, speciellt ordet nej.

Var ute med dem en runda idag ( var på väg till parken) men helt plötsigt får william för såg att han ska gå hem, så han vänder sig om i börjar gå /springa hemåt, bryr sig inte ens om vad jag säger. vänder sig lite om då o då o typ ler. den ungen kan göra mig galen, snacka om att jag blev irriterad på honom. Han tror verkligen att han kan göra som han vill. Så jag o james kunde inte göra så mkt än att försöa komma ifatt honom, vill inte precis lämna honom ensam, så vi fick snällt vända o gå hemmåt.  Dem är så olika, james älskar att vara ute, kan va de i evigheter medan william är en liten tråkmåns som bara vill vara inne o ha tråkigt.

Problem med att lyssna är verkligen vad man kan sammanfatta dagen idag, de har inte viljat lyssna på något o då orkar ja inte vara med dem, ville inte leka med några som lite innan betett sig dåligt men vad ska jag göra... O den där jälva pappan, har är så himla lat, kan aldirg få för sig att säga att jag tar dem nu, nej då han satt o kollade på tv i lugn o ro. Till slut så var jag så irriterad att ja inte orkade med dem så gick upp på daten istället. Palla.

Nu ivkäll ska jag inte göra mkt, orkar inte. Funderar på att åka till gymet med får se. Var ju där igår, sen fick ja o josse ryck runt halv 8 att åka o shoppa, så typ de var vad jag gjorde under gårdagen.

Linda Linda Binda, trodde faktikst inet att det var någon som läste här.. haha.. Läser du ofta eller ? :P Någon annan ? Skriver mest för att jag tycker det är kul :P o du, svar på din kommentar, ja jag drack väl en del :) haha

Hoppas på god mat ikväll. igår kväll var familjen ute o åt igen, men jag dissa det. pallade inte men skulle egentligen ätit ute med josse men blev inte så. att äta ute är en stor del av det amerikanska livet, de e helt otroliga..

o en rolig grej som hände igår, eller rolig o rolig men mat o allt ska vara så billigt, de köper alltid det billigaste, sa till jennie att hon gärna fick köpa mer soppa, svara typ om det är erbjudande på det om billigare annars väntar jag. Ehhh okej tänkte jag, vad spelar det för roll, mat är ju mat o något man måste ha, spela roll vad det kostar. Men så tänker inte amerikanarena, det ska gärna vara billigt..

Hon hade även tänkat idag för det var slut. o för några dagar sedan sa hon att det var så dyrt just nu, så såklart hade dem bara fyllt den upp till ca en fjärdede, asså hallå.. löjligt.. men det är ju amerikanarna vi ratar om. Ja själv tycker det är väldigt billigt, om man jämför med hemma..

Shit vad det blev mkt, då var det sanrt helg igen, skönt. men det går alldelles för fort.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja emme. Jag läser här ofta!!! tycker det är skoj! :) hehe, Så himla intressant av att se vad du hittar på!!!

2008-02-22 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0