Lördagsmorgon

Ja då var det helg igen, klockan är inte mkt men det är inte så lätt att sova när det hörs som två elefanter som springer runder där nere. Sen har dem redan kommi in här, fösrt knacka pojkarna på o jag bara orka så lossades sova. Jag vill vara ifred, orkar inte med dem än, ska passa dem om någon timme o inte innan. William kom in för ett tag sen men försvann lika snabbt, dem är roliga dem men jag vill va ifred.....

Har haft lite ryck på dem nu dem sista dagarna, speciellt lille William, han är en riktig jävel ibland. Förlåt hur jag uttrycker mig men det är sant. James är det inga problem med, inte längre men William däremot, han kan vara så taskig.

Jag passade honom hela dagen o under förmiddagen hade vi det hur mysigt som helst, ville krama o hålla på. Vi var bla på bibliotektet på storytime. Han är helt annat utan James, inte lika tuff. När James är med ska han försöka vara precis som honom o tom bättre känns det som. Kanske därför han blir som han blir då. Jag blir iaf galen. Det James gör ska han också göra, ser upp till sin storebror.

Men innan lunch fick jag första rycket. Han ville ha godis o jag sa nej. Vi skulle ju snart äta lunch, o då visste jag att han knappt skulle äta någon mat isf. Han går o frågar Jennie (som helt skiter i vad hon ger dem känns det som ibland) o hon säger ja. Jag blir så förbannad för det är jag som passar dem o då vill jag bestämma. Men vad ska jag göra, vill hon ge sina ungar en massa skit, bara massa socker, inte konstigt att de får all den energin.
Såklart åt han inte mkt av sin lunch senare. Jag var så irriterad o arg men det gick över lite senare, det brukar det alltid göra som tur är. Det är inte kul att behöva va sur o så men jag blir bara så arg. William är så envis ockås, o jag är likadan så ibland funkar verkligen inte vi två tillsammans. Det är jobbigt.

Under eftermiddagen var vi ute i parken o lekte, jättemysigt. Ute är de helt underbara som helst. James kan vara ute i evigheter. William är jättesvår att få ut, idag ockås men när han väl kommer ut tycker han det är kul. Idag var de jag som fick säga att nu måste vi gå hem, jag frös.. haha
Fick ett ryck till på honom när vi skulle gå hem, han ville inte lyssna på mig. Ville att han skulle gå på trottoaren men nej då, såklart att han ska göra som han vill. Blev så irriterad, igen. Kändes precis som om vi var två komspiar som bråkade, båda blev lika sura o så men vi blev vänner till slut. Under dden tiden var jag iaf riktig förbannad o ledsen, tänkte nu ger jag upp, jag orkar inte mer. Ska bara se hans ansiktsuttryck, säger typ jag har rätt o jag bestämmer. Jag hatar det. HAn fick iaf en till time out till när han kom hem, för så får han inte bete sig, sen var han hur gullig som helst skulle kramas o så. Åt fruktsallad till fika o sen var nästan den dagen slut o helg väntad skönt.

Åkte till anna senare, träffade hennes ungar för första gången. Härliga, pratglada o väldigt framåt, amerikanska barn har den förmågan att vara lite för framåt o på. Vi åt tocos o hade en trevlig kväll. Fick höra av den lilla flickan, att hon älsakde mig o ville att jag skulle komma dit fler gånger, hon ville nästan inte gå o lägga sig.

Nu idag ska jag passa pojkarna några timmar sen blir det bara en lugn dag o lugn helg överhuvudtaget, det ska bli skönt. Ska iaf på hockey med Josefin på söndag.

Pratar med sara nu o ska fortsätta med det.. sen måste jag upp o äta.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0