Måndag

Just nu är jag lite ledig.. Jennie tog med båda pojkarna på James basketträning.. Riktigt skönt. först ville hon att william skulle vara hemma med mig men han ville med. som tur var. :)

Idag har jag jobbat hela dagen. Varit med william hela förmiddagen, då han inte har skola på måndagar. vi har lekt, spelat data o haft kul tiden går så snabbt. Sen kom James hem o vi åt lunch. dem åt pizzan som var över från igår. själv så tycker jag det räcker med det en dag. Under eftermiddagen, väldigt lugn sådan var vi ute ett tag. Men det är alldelles för kallt. Minus 15 grader idag, usch...

Min helg har varit helt underbar. Började med att i fredes så var jag ute o åt med några tjejer på Portillias, en resturang med allt möjligt att äta. Tjejerna jag träffade kom från Peru, tyskland, kanada o sverige. Jättehärliga tjejer. Efter maten åkte vi och bowlade. Trevlig kväll.

Lördag o skulle bege mig till Chicaga med Anna, en svensk tjej jag träffat en gång förut. Känns så bra med henne, för det känns som om vi kännt varandra i evigheter. Helt underbart, har så kul tillsammans. Vi besökte bla millenium Park och John Hancock building. Jättetrevlig dag i storstaden.
Begav oss hemåt med tåget vid halv 5 tiden för jag skulle hem o passa pojkarna. Jennie o Sean skulle ut o äta, jennie fyllde 35. Vi lagade taccos tillsammans, jag o anna o sen åt vi alla fyra det. väldigt gott.
Begav oss på bio senare på kvällen när jennie o sean hade kommit hem. Kollade på en film som heter welcome home.. någonting.. kommer inte ihåg det sista för det är ett namn på personen det handlar om. var hyfsat bra, sett bättre filmer. Anna körde hem mig o sen var denna lördag slut.

Söndag o stack till gymet vid 11. tränade en timme, väldigt skönt. På eftermiddagen var vi o kollade på hockey. Chicago wolves som spelade mot mosses... de vann med 2-0. var riktigt kul att se en match här, min första amerikanska match o säkert inte den sista heller. :P

PÅ kvällen åt vi pizza. var väldigt längesen o gott. Precis vad jag var sugen på, hade tänkt på det innan under dagen.. mmm

Så nu är det då måndag igen o en hel vecka framför mig. en vecka som säkert kommer gå snabbt. ska iaf upp till wisconsin till helgen, ska bli kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0