Onsdag

Nu har jag blivit amerikanare, haha nej men har skaffat amerikanskt mobilnummer, så jag har lättare att få tag på kompisarna här. Känns bra, har känns lite konstigt o tomt utan en mobiltelefon att använda hur som helst. Ska ta o lära mig nummret snart, men det är så långt. Det är jättekul att umgås med jeff också,  har kul tillsammans o lär oss utav varandras språk. Han min svenska o han hjälper mig med engelskan. :P

Min onsdag idag har varit bra, ledig i fm då jag hade så tråkigt. Hämtade william i skolan o hem o åt. Nu i eftermiddag har vi varit på piano o sen hemma bara. William blev uppskickad på rummet för att han var taskig o sen ville han inte lyssna, sen blev det bättre. Han ska lära sig nu att han inte kan bete sig hur som helst, jag orkar inte med honom stunder då han beter sig så.

Åt god fruktsallad som jag o james hade gjort, det är så lätt att vara med james, bara han. Då är han så lugn o duktig, det är likadant med william när han är ensam, förutom att han är så envis vilket kan göra mig galen, men var för sig är dem så annorlunda. TIllsammans kan dem vara som två vilddjur.

Jag tycker inte om när sean är hemma, han är så lat. Gör ingenting o har ingen koll på sina ungars liv. Frågade vad vi skulle när vi skulle på pioano, inte intresserad för fem öre, varför skaffar sådana ungar. Jag blir bara så irriterad på honom när han är hemma, ligger bara o latar sig. Idag fick han för sig att ta tag i grejjer runt halv 4 tiden, hur lönt är det, när det finns hur mkt som helst som bara ligger o väntar på att bli klart.

Imorron ska jag göra pizza, mums... :P Hoppas det blir god mat ikväll, blir iaf något med kött o potatis, så det blir nog gott. Igår åt vi fisk, vilket är väldigt ovanligt. Men bara fisk, bönor o en sås, inga kolhydrater som typ pasta. Jag tycker det är jättekonstigt, det händer ibland att vi inte har typ pasta eller bara har bara bröd istället, det känns så bart. Så annorlunda från hemma kan det verkligen vara.

image14
Vad jag saknar er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0