Se det snöar, igen...

Dags för snö igen, den var ju nästan borta. Igår kändes det precis som om den skulle försvinna o att våren var på ingång, men då ska det såklart komma mer, igen. Så nu har vi några decimeter snö till. :P Usch...

Idag o igår har varit lite jobbiga dagar med pojkarna, igen. Det är William som är problmet, tror att han kan styra o ställa. Jag o jennie har iaf pratat om det idag o det kändes så mkt bättre efteråt. Hon är helt på min sida o sa att jag får helt enkelt skicka upp honom på rummet om han är taskig, för det kan han verkligen vara. Sen blir han så sur o arg på mig om jag säger till honom, precis som om allt han gör är rätt, o det jag säger är fel. Detta gör mig galen, kan bli så ledsen på honom. Sen ska han alltid komma o gulla efteråt som om ingenting har hänt. James gjorde likadant idag, han blev sur på mig o sa typ att han hatade mig (eller det lät som det, är inte säker) sen blev jag ledsen, för jag kände att jag orkar inte mer, då ska han komma o krama mig, jag tycker om dig.. så jag fattar inte mig på dem, det går verkligen i vågor. Hoppas det blir bättre snart, ska iaf bli hårdare med william, så han lär sig.

Idag var vi på storytime på biblioteket sen var åkte vi o hämtade upp Billy o vi åkte till parken, där har de kunnat leka väöldigt bra, både idag o igår, alldelles själv, dem tre. det har varit skönt. Längtar till sommaren eller iaf när det blir värmare o det är fler barn där, då kommer de kunna leka så bra, precis som de gör på mcdonalds. Det är så skönt, för man behöver få ta det lite lugnt också.

Nu ska jag o jeff åka o kolla på mobil o abonemang till mig. han är så snäll som hjälper mig, skiulle inte klara det själv. sen får vi se om det blir woodfield, men vet inte om jag orkar.

Jag fattar verkligen inte mig på mina känslor, vad vill jag.... palla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0