Snön smälter

Det är sant, snön smälter. Så himla underbart. Igår o idag har det känns som om det är vår ute, solen har lyst på en alldelles klarbli himmel. Underbart. Runt 0-1 plusgran, länge sen det var så varmt. Brukar ligga runt 5-8 minus annars.

Igår passade jag ju pojkarna o det gick bra, förutom att william slog sig o det började blöda på läppen lite. Men bra på ett sätt för nu har dem båda insett, eller iaf william att det inte är smart att köra kickbord när det är vinter o isigt. Kankse detta som behövdes för de har inte viljat förstå innan att det är farligt o att dem kan skada sig. james säger iaf ännnu att han är en expert på is, ja sure. :P

Senare åkte vi till fun fair på hans skola, där jennie var o hade hjälpt till. Det var typ som ett tivoli kan man väl säga, med olika akrtiviteter att göra för barnen, sockervadd, popcorn o sen hot dog eller pizza. Ja en massa grejjer, pojkarna hade kul.

Kvällen blev jag bjuden hem till josefins familj för Rich (pappan) fyllde år, de ville så gärna att jag skulle komma, vilket jag inte hade något emot. Trivs så bra där med dem, en härlig familj, tråkigt att det ska vara som det är mellan dem. Vill inte... Hoppas det löser sig.
Vi fick kött, potatis o brocoli o lite sånt. rätt gott, men amerikanarna steker inte köttet lite bra som hemma, dem gillar när det är lite rött. Till efterrätt fick vi någon chokladkaka eller vad man kan kalla det, vet inte alls vad det heter. men det var iaf av choklad med grädde o daim på toppen. Väldigt gott. :P

Jag o josefin bestämde oss ssen för att sticka o hyra film, sen åkte vi hem till mig o  kollade på den o åt popcorn. Mysigt.

Idag har jag varit och kollat på ichockey med joseifn, michel o ryan. The wolves, det var kul. satt längst fram, på först raden, så vi såg riktigt bra. Kunde kolla in alla spelarna. Efteråt blev det middag på ett ställe med milkchake. mmmm..... Gott.... :P Amerikanarna dem är helt crazy....  men så underbara..

En lugn o mysig helg har det iaf varit o det har gott så snabbt, som vanlligt. Ytterligare en vecka med jobb väntas...

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0