Snö!

NU snöar det igen. Varför ska det komma tillbaka, jag är så trött på snö o just nu vill jag bara ha vår o värme. Den hade nästan försvunnit, men nej, då ska det komma igen. Kylan är oxå jobbig, eller det varierar så, vissa dagar kan va hyfsat sköna medan andra bara är för kalla. Idag har vädret varit rätt bra, inte så kallt som det kan va. :)

Har haft en lång dag. Började med att jag gick upp vid halv 8 och fixade frukost till pojkarna, de gick bra. Ibland kan de få för sig att de inte ska äta o då spelar det ingen roll vad jag säger, de e skitsvårt att få i dem mat när de är på de humöret. Idag var det iaf inte så, vilket var riktigt skönt.

När de kommer iväg till skolan, jag körde William idag så skulle jag städa. jag hade köket, vardagsrum o hallen att städa plus att ja bara en o halv timme senare skulle till kindergym med James, så det kändes lite stressigt. Hann inte med allt, så tog lite senare.

Pojkarna hämtades o hem o fixade mat som idag blev omelett, toast o skinka för pojkarna. Jag själv åt soppan från gårdagen o knäckebröd. :P

Sen fortsatte ja att städa medan pojkarna lekte så bra som de kunde. bråka lite o ja.. de e som de e, går itne att lämna ensamma. jag blir så trött på det.

Har varit så irriterad på dem idag o igår, vet inte varför men är så trött på att behöva tjata o deras nej. jag orkar ibland bara inte mer. sånna stunder har ja verkligen ingen lust att va glad o leka med dem. de kräver så mkt energi o uppmärksamhet.

Sean kom hem, men nej då han kan inte ta hand om sina egna ungar. han jobbade lite eller ja vet inte vad han gjorde vid datan. sen gick han ner o la sig i soffan medan ja var ute med pojkarna. kan inte få för sig att komma ut o leka med dem o säga till mig att ja kan bli fri, hade jobbat hela dagen. blir så trött på det. Eller bli färdig med det där jävla golvet som stått oklart i evigheter.

Men men det är ju som det är.. Saknar min egen familj så mkt ibland. inget är som hemma o inga är som dem.

Nej vad jag låter negativ, men just nu är ja bara så trött. ungarna tar verkligen all min energi. Annrars älskar ja livet här borta, det är bara de att ibland blir det för mkt.

Ikväll ska vi nog ut o äta, eller de ska med seans föräldrar. får se vad jag gör. hade vatt trevligt men samtigti skönt att få va lite ensam hemma. är det nästan aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0