25 dagar kvar

Just nu längtar jag så till den dag då mamma, Anna och Albin kommer, jag saknar dom så. Den 23 april är datumet, det så bli väldigt roligt att få träffa dem efter ett helt halvår utan dem. Det är helt sjukt, känns inte som så länge.

 Åhh vad jag saknar er!!!!

Då var lovet avklarat här, det har gått väldigt snabbt. En skön vecka, speciellt för mig som varit ledig rätt mycket, eller inte ledig hela dagar o kunnat göra vad jag vill men jag har kunnat komma o gå lite som jag vill. Har tex kunnat åka iväg o träna under dagen, skönt att bara komma iväg några timmar. Vi har som sagt hittat på en del, o det skulle blett mer om inte pojkarna blivit krassliga. Men sen känner jag att föräldrarna här är så känsliga, bara för minsta lilla måste de ha medicin o kan inte åka iväg för dom är sjuka. Jag tycker knappt det har märkts på James eller WIlliam, kanske i onsdags men sen inget. Så onsdagen, torsdagen o fredagen gjorde vi inte mkt. Jag har varit med dem en hel del under dem dagarna, blir så irriterad på sean för han kan inte få för sig att umgås med sina ungar. Ingen som sagt till mig att du kan vara fri, utan jag har själv dragit mig undan då o då. Men pojkrna leker hellre med mig än med sin pappa, det är på mig de tjatar när de vill gå ut eller spela spel, inte på sean. Den där jälva sean, jag tycker inte om honom.

Igår blev jag iaf ledig hela eftermiddagen, eller dom sa det till mig, annars är det ju inte lätt att veta. Det var väldigt skönt, jag kännde mig inte dum när jag gick upp på mitt rum o satt mig vid datan, som det känns annars under veckan. Hann även med att träna på gymet. Träningen denna veckan har gått bra, har sprungit rätt mycket ute med josse, ett löpspår runt en mysig sjö.

I torsdags kväll träffade jag kristin, vi åt Kinamat o kollade på bio sen, 27 dresses. Andre gången jag såg den filmen, den är bra. bara 2 dollar för en bio, det är helt sjukt. :P Trevlig kväll.

   Kinamat sen bio!!

Igår senare på dagen stack jag till Louise, fick träffa hennes värdmamma, underbar sådan :) Vi stack också ut o åt, hamnade på en väldigt mysig restuarnag. den kommer vi beöka mer, god mat o goda kakor. Helt kanon. Sen stack vi o hyrde film, kollade på den tillsammans med hennes värdmamma. In the land of Women, gillade den. En bra kväll tillsammans med Louise, hon är så trevlig.

   

& då var det helg nu. UNDERBART!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0