Crazy crazy

Ja vad ska man säga om våran lördag. Jättetrevlig till en början med, umgicks med Josse hela dagen sen vid 5 tiden åkte hon o hämtade två andra svenska tjejer. Jag har aldrig träffat dem innan, en skåning o en göteborgare, hur härliga som helst men galna. Precis som vi alla var denna kväll. Började förfesta, drack vin o lite tiqilla. Pratade, skrattade o hade det kul. Anna kom senare efter hon jobbat o vi var redo att åka. Men shit, jag o josefin fick lite för mycket dricka, väl nere i chicago bestämde vi oss för att åka hem igen, mådde inte bra. Väntade på tåget, bråkade o var allmänt störda. Vi två är verkligen som ett gift gammalt par ibland, haha men någon får man ju bråka med :P På tåget hem så råkade vi somna o vaknade inte upp förrän vi var på slutstationen o det är ca en timme från där jag bor. Där stod vi, frös o var trötta o irriterade. Hade ingen aning om hur vi skulle komma hem, var ute på vichan typ. Efter polistur, donuts o massa flams kom vår ängel, Jeff o hämtade upp oss. Han är underbar den killen, så snäll. Klockan var halv 3, han hade typ en timmes bilkörning men inte bryr han sig om det. Så vi var hemma runt 6 tiden, vid denna tiden hade vi vaknat till liv o var sugna på party men hur lönt var det nu. En nap (tupplur) var precis vad vi behövde.

Söndagen har bara blivit lugn, har inte orkart göra så mkt. Hyrde en film o låg o kollade på den, nannydiarie. Rätt bra men lite seg o konsitg också. Så denna helgen har jag typ bott hos josefin, är alltid där men jag trivsd där så bra. Känner mig verkligen hemma där, hennes familj är som en extrafamilj här.

Imorron blir det kankse fotboll. Har hittat ett lag att spela i nu i Palatine. Inomhus nu o ute när det blir värmare. Ska bli kul.

Nu ska jag sova. Men är inte alls trött, borde vara de eftersom det inte blivit många timmars sömn inatt.. :P

image21
Josse, Caroline, Camilla o jag redo för party. Tre blondiner o ett troll :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0