Lång dag avslutad

Idag har jag haft en lång dag med James och William. Jennie och Sean är nere i Chicago o ska bo på hotell i natt. Sean fyller 40 år, så de firar lite. Gav honom ingen present, det får räcka med att jag tar hand om hans ungar :P Dom har jag passat hela dagen, eller eftermiddagen. Det började med att jag hämtade William pån hans Parents day out o efter det har dagen bara flytit på. Piano, de har kollat tv en del för James var lite sjuk, sen har vi städat rummet, gjort läxa. osv. De har varit snälla o duktiga idag, lite tjat har det varit men så är det alltid.

En sak som jag verkligen bli irriterad på och ja tror att det är det jag stör mig mest på, det är hur de uppför sig vid matbordet. De kan ligga ner på stolen, gå runder, eller bara vara allmänt grisiga o äta med fingrarna. Vet inte va jag ska göra, klarar inte av det. Men föräldrarna tillåter det, inte så lätt för mig att göra något.

Känns väldigt konstigt att vi ska vara helt ensamma hemma i natt, ananrs brukar dem ju alltid komma hem efter jag passat dem ibland på kvällen. Men nu ska vi vakna upp själva o fixa alla morronsysslor, inte för att det kommer bli några problem.. Skönt att få göra det själv för en gångs skull o ta dem båda två till skolan, det har jag aldrig gjort. bara william. Ska nog sticka o träna imororn efter jag lämnat av william i skolan, sen vid 10.30 ska jag på james kindergym. Så full rulle här.

Snart kommer anna hit, skönt med lite sällskap. Hon skulle in om affären o köpa glass, hon var sugen på det, inte jag för en gångs skull. :P Ska bli kul att träffa henne, var ett tag sen eftersom hon varit på semester med hennes värdfamilj.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0