Mitt liv som brunett :P

Jag har färgat mitt hår brunt, jag har funderat på det länge men i fredags kväll blev det äntligen av. :P jag är nöjd, alla saäger att jag ser mkt äldre ut. :)

Fredagen var en helt underbar dag, så varmt o skönt. Runt 15 grader plus, så dagen spenderades mkt ute. :) Jag o willliam bakade schackrutor under fm, sen kom anna o var med oss ett tag. Under eftermiddagen var vi bara ute, dem lekte i trädgården sen så cyklade dem på framsidan o jag körde inlines. det var skoj :P

Helgen spenderades inne i chicago igår o idag har det varit shopping med anna. Köpte bla nya sommarskor o joggingskor. Det har varit kallt i helgen, det kan vända så snabbt. Tråkigt, typ runt nollan har det varit. Så grdagen i chicago var kall o blåsig men så trevlig. Träffa massa nytt folk, bla en svensk, thailändare, en från brasilien o en från colombia. o så lilla anna såklart. Josse o camilla kom senare o vi begav oss ut i lite affärer på ett ställe utanför downtown.

Imorron är det St Patricks Day, en irländs högtid som amerikanarna firar. Dom var helt galna i lördes, då vi kollade på parad o rivern färgades grön. :P

God natt..

   
Happy St Patricks Day!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0