Pannkakor till frukost

Har precis kommit hem från Ihop, en restuarang med allt från fruksot o pannkakor till vanlig mat. Det var väldigt gott, jag åt pannkakor med blåbarssylt. Träffade några tjejer, Kristin, Janice och Jenny. Jättetrevliga tjerjer allihop, så kul att vara med dem.

Annars har mina sista dagar här varit lugna o sköna. Har gått så snabbt känns konstigt att det är onsdag redan. Jag har jobbat hela måndagen, var ute i parken med pojkarna på eftermiddagen o sen hade James basketträning. Sen på kvällen var jag med Josefin, vi var bla på Deerpark. Hon har det lite jobbigt med familjen nu, eller fammiljen har det jobbigt så det var skönt för henne att komma hemifrån.

På tisdagen var jag ledig under förmiddagen o resten av dagen blev en lugn dag för James hade playdate och william var med Jennie på bla storytime o lite annat. Jag städade o tog det lugnt, hade inte så mkt att göra, var väldigt rastlös.
Senare kom josefin o hämtade upp mig o vi stack till henne för att göra tacos o sen bege oss till woodfield på shopping. Jag köpte bla en klänning o en vanlig tröja. Trevlig kväll..

Så då var det onsdag igen o livet här borta rullar på, då är inte inte långt kvar tills det är helg igen. Både skönt o inte för tiden går alldelles för fort.

Snön håller iaf på att smälta, så nu kan man se gräset här igen. idag är det runt 0 grader, så riktig härlig dag. Känns som om våren är på väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0