Solsken igår, idag snö...

Hade en helt underbar dag igår, sol, klarblå himmel, ca 10-12 grader o snälla barn. Var ute i parken o lekte hela eftermiddagen. Nu börjar det även komma mer barn dit, vilket känns underbart. Hela vintern har vi varit alldelles ensamma där, suck. Så en mysig eftermiddag med James o William utomhus.

Idag: SNÖ. Igen, jag hatar det.. Det har inte kommit så mkt, men tillräckligt så att det är vitt på marken igen. Suck o stön.. Det är sagt att det ska komma några decimeter men hoppas verkligen inte på det. Allt var ju nästan borta, bara några små ishögar som låg kvar.

Just nu är båda killarna på sina rum för att de uppfört sig dåligt. Innan var det tänkt att vi skulle på bio, men får se vad det blir av det nu. Har inte lust att ta iväg dem på något just nu. De bara bråkaar, gnället o håller på. Jag blir galen. Saknar mina små söta syskon såå.. <3

Båda två är hemma från skolan idag, James var ledig o William brukar inte ha någon på fredagarna, sen så är det påsklov nästa vecka. Ännu mer suck, att ha dem båda hemm hela dagar är väldigt krävande. Hoppas på fint väder eller att vi åtminstone åker upp till Wisconcin. :) Det hade varit skönt.

Helg igen, vad som händer vet jag inte ännu, har inte bestämt mig. Kankse ut på lördag o på söndag är dagen då dom firar påsk här, så då blir det påskmiddag hemma hos Colleens syster. :P


Glad Påsk!!!

Fan de snöar mkt.. det vill inte sluta o det ska göra det hela helgen... SUCK...

   
Igår, o sen idag. Snacka om fort det kan vända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0