Våren har kommit

NU har våren kommit känns det som. Har haft helt underbart väder dem senaste dagarna. varit ute med pojkarna väldigt mkt. Igår försökte vi gå till biblioteket men det blev inte så lyckat, då det fanns snö kvar på vägen vi skulle ta. Det slutade med att vi begav oss till en park o lekte istället, hade en väldigt mysig o trevlig eftermiddag när vi väl var framme i parken. Temperaturen här äntligen överstigit 10 plusgrader nu, känns underbart. :P

Min dag idag har varit bra, har varit ledig en del. Jobbade morronen o efter pojkarna åkt till skolan var jag fri fram till kl 2.15. Begav mig ut på lite shopping, bla till en sportaffär där jag hade tänk köpa fotbollsskor men hittade bara massa kläder på rea. :P Har iaf hittat ett fotbollslag nu, känns bra. Längtar tills jag ska börja spela igen o lära känna en massa amerikanare i samma ålder. Senare under dagen stack jag o anna till ikea för att äta lunch, köttbullar, potatismos o lingon med gräddsås. Väldigt gott. Sen gick vi i svenska matäffären där o kollade. Anna blav helt galen i allt hon såg, då det var hennes första besök där. Skulle se hur hon handlade, godis, ost, makaroner, gräddsås, osv.. haha hon är rolig hon.. :P

Sen har vi bokat våra resor, först till florida i april sen i maj ska vi till NY. Ska bli underbart, sol, bad  värme :) Jag längtar. Sol o avkoppling är verkligen vad vi behöver just nu. Få komma ifrån allt o tänka på annat.

Just nu passar jag William då jennie o james är iväg på annat. Han kollar på tv o jag håller på med min visumförlängning. :P Ska ju stanna här ett tag till. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0