Rosa flipflops

New york vad också avklarat, det blev tre roligt dagar tillsammans med anna där. Vi träffade även hennes kompis, amelie där. Hon var en väldigt bra guide som visade oss mycket. men jag o anna klarade oss bra på egen hand ockås, jag har blvit lite storstadstjej. :)
Det värsta med den resan var att vi inte fick komma hem på söndagskvällen, såklart ska flyget krångla, så vi fick tillbringa en trevlig o så skön natt på flygplatsen i NY. Suck..

Hemma så väntade en vanlig vecka med jobb. Men det gick rätt bra, har bara varit så trött på allt. Jobbet känns så meningslöst ibland o förra veckan var riktigt seg o tråkig. NU känns det mkt bättre o jag ska föröka att tänka positivt o njuta av min tid här istället. Hemkängtan är jobbig men vad får man ut av att gå o längta hem o må dåligt pga det. Nej jag ska va glad o upptå nu..

Sen kan killarna va så jobbiga, speciell james. han kan va hemsk, som ikväll, jag har jobbat hela dagen för jennie är i wisconcin o sean jobbar. Dagen har gått bra o vi har haft roligt, varit i parken o haft picknick sen har dom haft tennis. men efter vi kom hem från tenniesen speciellt efter middagen, har han bara gnällt, klagat o varit allmänt jobbig. jag fattar inte mig på honom, man kan tro attwilliam är äldre ibland. men han bara pratar om bajs o att han fiser hela tiden, han har verkligen kommit in i den åldern, man kan bli galen. haha. Kvällen slutade iaf med att badå kom i säng utan saga, dom bråkade om vem som hade bajsat o inte spolat, ingen ville erkänna sen blev det salgsmål. suck.. men god natt med dom.

helgen har varit underbar, i freded var jag hemma hos josse, vi gjorde paj. gott.. sen åkte vi downtown på morronen för att åka till deras båt, sen gick vi ner till downtown, shopping. hem o jobb sen ner igen för party. jag i mina rosa flipflops med strumpbyxor. varför jo jag hade en så stor blåsa på min lilltå, både uppe o under, fy fan vad det gjorde ont, fick inte ens i min fot i skon. usch.. men kan ju undra varför jag hade på mig strumpbyxorna, det måste ha sett hemskt ut.
Kvällen var iaf trevlig, eller den blev bra. vi träffade en trevlig kille på tåget som vi åkte hem med. vi hade ingen stans att sova. vi är knäppa,jag vet. men men allt gick iaf bra, han var en sådan snäll o gullig kille men verklgien inget jag skulle vilja ha. men anna :P

Igår var en slappedag, slutade iaf med bio med anna. jobbade ääven lite då sean ville ha lite fritt från ungarna. det har faktikst varit lite skönt att jenine inte har varit hemma.

nu ska jag kolla tv.. byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0